Oldal kiválasztása

Gyakran ismételt kérdések

Feltett és fel nem tett kérdések a rendeléssel, szállítással és a faragott termékekkel kapcsolatban

Mennyibe kerül a szállítás?
A házhoz szállítás díja: 950 Ft (ÁFA-val)
Kiszállítás 8-18 óra között. Ha konkrét időpontban vagy otthon és akkor szeretnéd a csomagot átvenni, légyszi a rendelésnél a megjegyzés rovatba írd be az időpontot.
Hogyan történik a vásárlás, ha egyedi tervezéssel készülő termékre adok le rendelést? (Pl. utcanévtábla)
A Kapcsolat oldalon írd le, hogy pontosan mit szeretnél. Az e-mail címed megadásánál figyelj, hogy jól add meg, mert az ott megadott címedre tudok válaszolni (ha jól adtad meg) és ajánlatot adni. Csak, miután mindent “megbeszéltünk”, egyeztettünk, lesz megvásárolható az adott “termék”. Ekkor már az általad ismert és elfogadott ár lesz a terméklapon és már kosárba tudod tenni.
Mit tegyek, ha kinéztem egy alkotást, de nagyobb méretben szeretném.
Ugyan úgy rakd kosárba a választott “terméket” mint egyébként tennéd. A pénztár folyamat végén lesz lehetőséged megjegyzést hozzáadni, és itt írd le pontosan, hogy mit szeretnél (pl. mekkora méretben)
Ebben az esetben a vásárlást ajánlatkérésnek tekintem és e-mail-ben elküldöm az általad egyedileg kért termék értékét. Miután egyedi, Neked készülő termékről van szó, az összeg beérkezése után készítem el a rendelt terméket, majd adom át szállításra.

Vagy a Kapcsolat oldalon írd le, hogy pontosan mit szeretnél (melyik alkotásról van szó, mekkora méretben szeretnéd, stb.). Az e-mail címed megadásánál figyelj, hogy jól add meg, mert az ott megadott címedre tudok válaszolni, (ha jól adtad meg) és ajánlatot adni.

Vásárolhatok regisztráció nélkül?
A Faragógép webshop csak regisztrációval működik. Ez a te érdekedben van így.
A regisztráció itt nem külön procedúra. A vásárláshoz szükséges adataidat, úgy is meg kell adni, a regisztráció pedig, mindössze egy jelszó megadását jelenti.
Viszont így bármikor belépve, vissza tudod ellenőrizni a rendelésed. Sőt egy következő vásárlás esetén, már nem is kell megadni újra semmit, mert a rendszer emlékezni fog rád. Mindössze be kell csak lépned.
Hogyan tudok regisztrálni?
Regisztrálni kétféleképpen tudsz.

  1. Kattints a Fiókom menüpontra és add meg az email címed, valamint a jelszavad, majd kattints a “Regisztráció” gombra. Fogsz kapni egy emailt, az általad megadott email címre a felhasználóneveddel. Ez után a kapott felhasználónévvel és az általad megadott jelszóval, be tudsz lépni.
  2. A vásárlási folyamat végén, mikor be kell írni a számlázási/szállítási címed, és az email címed, a rendszer fog kérni egy jelszót. Add meg a jelszót és kattints tovább. Fogsz kapni egy emailt, az általad megadott email címre a felhasználóneveddel.
Van fizikai üzlet, ahol meg tudom nézni és vásárolni a termékeket?
Jelenleg  csak webáruházként működünk, és nincs lehetőség a személyes vásárlásra.
Fizethetek utánvéttel?
A futárszolgálat szerződése szerint nem vállal utánvét kezelést, így csak előre utalással, tudsz fizetni.
Biztos, hogy minden terméket megkapok, amit megrendeltem?
Miután minden terméket, faragást megrendelésre készítek el, így nem kell félned attól, hogy elfogy.
Kinéztem egy terméket, de nem tudom kosárba tenni. Mit tegyek?
Ez általában akkor fordul elő, ha a termék előzetes egyeztetést, egyedi tervezést/árat igényel (pl. utcanévtábla). Ha ilyet szeretnél, küldj  egy e-mailt címünkre (ezt a legegyszerűbben a kapcsolat menüpont alatt közvetlenül megteheted) . Az e-mailbe légyszi írd be a termék nevét és a választott színt, (ha több szín van) vagy utcanévtábla esetén a kívánt szöveget.
Elküldtem a rendelésem, de nem érkezett visszaigazoló email, mit tegyek?
Rendszerünk automatikusan, a megrendelést követő percben kiküldi a visszaigazoló emailt. Ha nem érkezik meg pár órán belül, akkor először kukkants be a spam mappádba, hátha csak véletlen oda került, ha ott sincs, légyszi jelezd az ügyfélszolgálatunknak. (az elérhetőségeket megtalálod az oldal alján az Impresszum címszó alatt)
Nem tudom befejezni a rendelést, a pénztárnál hibát jelez (pl. nincs fizetési mód)
Ez akkor fordulhat elő, ha lekapcsoltam a webshopot (betegség, vagy hirtelen túl sok megrendelés), mert nem tudnám időben teljesíteni a megrendeléseket. Amennyiben neked valami miatt nagyon fontos lenne,  úgy kérlek írj nekem és megbeszéljük a lehetőségeket. Ezt legegyszerűbben az oldal alján lévő chat boxba írva tudod megtenni, vagy a kapcsolat oldalon.
Összevonhatom a két egymás utáni rendelésem?
Persze, ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor a két rendelést egy csomagban küldjük. A második rendelésnél a megjegyzés rovatba légyszi tüntesd fel, hogy egybe kéred a szállítást és hogy melyikkel.
Bonyolult címre kérem a szállítást, megtalálja a futár?
A rendelés végén található megjegyzés rovatba légyszíves tüntesd fel azokat az információkat, melyek segítik a futárt a kézbesítésben (pl. kapucsengőn lévő név, kapucsengő száma, GPS koordináta stb.). Minden hasznos információt továbbítunk a futárszolgálatnak.
Mikor érkezik meg a rendelt csomagom?
 A vállalt elkészítési, szállítási határidő kisebb méretű faragásoknál (pl. 20×20 cm) 1-7 munkanap. Nagyobb méreteknél és/vagy egyedi rendeléseknél 20-30 munkanap. A jellemző elkészülési idő, a termékoldalon jelezve.
Több faragás együttes rendelése esetén, a fenti határidő meghosszabbodhat.

Elkészülés után, tapasztalataink szerint a futárnak átadott csomagokat már másnap, nagyobb ünnepek környékén harmadnap kézbesítik.

 

Nem biztos, hogy egész nap otthon leszek, hogy tudom átvenni a csomagomat?
A futárszolgálat munkanapokon reggel 8 és 18 óra között kíséreli meg a kézbesítést. Amennyiben a futár nem találja otthon a Címzettet, akkor értesítést hagy a postaládában. Ez alapján egyeztetni lehet a következő kézbesítési kísérlet időpontját. A biztos kézbesítés érdekében érdemes olyan szállítási címet (pl. munkahely, szomszéd, recepció, családtag) megadni, ahol át tudják venni a csomagot, ill. olyan mobiltelefon számot megadni, amin biztosan elérhető vagy.
Mit tegyek, ha a futár által hozott csomag sérültnek látszik?
Szerencsére ilyesmi nem nagyon szokott előfordulni, de, ha mégis, akkor:

Mindenképp vetess fel jegyzőkönyvet a futárral !! Lehet ez neki nem fog tetszeni, mert sietne, de ezzel ne törődj! Majd, még a futár jelenlétében (!!) bontsd ki a csomagot. Ha a faragás nem sérült, semmi gond, de, ha nem csak a csomagolás sérült, hanem a csomag tartalma, a faragás is, ezt is vetesd fel a jegyzőkönyvbe. A jegyzőkönyvet juttasd el hozzám. Ez után, természetesen díjmentesen készítem el neked még egyszer a faragást és juttatom el hozzád. A többit a futárszolgálattal én rendezem.

Különleges magyaros ajándék ajánlatom

Mészöly József - Faragógép

Az oldal üzemeltetője: Faragógép-Plus Kft. Székesfehérvár, Külterület 020603/8.

faragogep@faragogep.hu

+36303549193