Gyakran ismételt kérdések
Feltett és fel nem tett kérdések a rendeléssel, szállítással és a faragott termékekkel kapcsolatban
Mennyibe kerül a szállítás?
Kiszállítás 8-18 óra között. Ha konkrét időpontban vagy otthon és akkor szeretnéd a csomagot átvenni, légyszi a rendelésnél a megjegyzés rovatba írd be az időpontot.
Hogyan történik a vásárlás, ha egyedi tervezéssel készülő termékre adok le rendelést? (Pl. utcanévtábla)
Mit tegyek, ha kinéztem egy alkotást, de nagyobb méretben szeretném.
Ebben az esetben a vásárlást ajánlatkérésnek tekintem és e-mail-ben elküldöm az általad egyedileg kért termék értékét. Miután egyedi, Neked készülő termékről van szó, az összeg beérkezése után készítem el a rendelt terméket, majd adom át szállításra.
Vagy a Kapcsolat oldalon írd le, hogy pontosan mit szeretnél (melyik alkotásról van szó, mekkora méretben szeretnéd, stb.). Az e-mail címed megadásánál figyelj, hogy jól add meg, mert az ott megadott címedre tudok válaszolni, (ha jól adtad meg) és ajánlatot adni.
Vásárolhatok regisztráció nélkül?
A regisztráció itt nem külön procedúra. A vásárláshoz szükséges adataidat, úgy is meg kell adni, a regisztráció pedig, mindössze egy jelszó megadását jelenti.
Viszont így bármikor belépve, vissza tudod ellenőrizni a rendelésed. Sőt egy következő vásárlás esetén, már nem is kell megadni újra semmit, mert a rendszer emlékezni fog rád. Mindössze be kell csak lépned.
Hogyan tudok regisztrálni?
- Kattints a Fiókom menüpontra és add meg az email címed, valamint a jelszavad, majd kattints a “Regisztráció” gombra. Fogsz kapni egy emailt, az általad megadott email címre a felhasználóneveddel. Ez után a kapott felhasználónévvel és az általad megadott jelszóval, be tudsz lépni.
- A vásárlási folyamat végén, mikor be kell írni a számlázási/szállítási címed, és az email címed, a rendszer fog kérni egy jelszót. Add meg a jelszót és kattints tovább. Fogsz kapni egy emailt, az általad megadott email címre a felhasználóneveddel.
Van fizikai üzlet, ahol meg tudom nézni és vásárolni a termékeket?
Fizethetek utánvéttel?
Biztos, hogy minden terméket megkapok, amit megrendeltem?
Kinéztem egy terméket, de nem tudom kosárba tenni. Mit tegyek?
Elküldtem a rendelésem, de nem érkezett visszaigazoló email, mit tegyek?
Nem tudom befejezni a rendelést, a pénztárnál hibát jelez (pl. nincs fizetési mód)
Összevonhatom a két egymás utáni rendelésem?
Bonyolult címre kérem a szállítást, megtalálja a futár?
Mikor érkezik meg a rendelt csomagom?
Több faragás együttes rendelése esetén, a fenti határidő meghosszabbodhat.
Elkészülés után, tapasztalataink szerint a futárnak átadott csomagokat már másnap, nagyobb ünnepek környékén harmadnap kézbesítik.
Nem biztos, hogy egész nap otthon leszek, hogy tudom átvenni a csomagomat?
Mit tegyek, ha a futár által hozott csomag sérültnek látszik?
Mindenképp vetess fel jegyzőkönyvet a futárral !! Lehet ez neki nem fog tetszeni, mert sietne, de ezzel ne törődj! Majd, még a futár jelenlétében (!!) bontsd ki a csomagot. Ha a faragás nem sérült, semmi gond, de, ha nem csak a csomagolás sérült, hanem a csomag tartalma, a faragás is, ezt is vetesd fel a jegyzőkönyvbe. A jegyzőkönyvet juttasd el hozzám. Ez után, természetesen díjmentesen készítem el neked még egyszer a faragást és juttatom el hozzád. A többit a futárszolgálattal én rendezem.

Mészöly József - Faragógép
Az oldal üzemeltetője: Faragógép-Plus Kft. Székesfehérvár, Külterület 020603/8.
+36303549193